pondělí 2. listopadu 2015

Moje první tetování v TataTattoo (Vegan-friendly studio)



Dneska jsem tu s takovým článkem, který se netýká primárně ochrany zvířat, ale určitě s ní souvisí. Protože stejně jako jsou na zvířatech testovány kosmetické produkty a čistící přípravky, jsou na nich testovány také tetovací barvy a další produkty, které se při tetování používají. A jestli se vám stejně jako mi příčí představa, že jen kvůli tomu, aby mohl mít člověk tetování, musí trpět zvíře na pokusech, ale  přesto po nějaké té kérce toužíte, není v dnešní době vůbec problém vyhovět svým požadavkům a najít si tetovací salon, který je vegan friendly.


Co se mne týče, vždycky se mi líbili vizuálně zajímaví lidi s tetováními, piercingy, tunely, barevnými vlasy a tak dále. Ke svému vlastnímu tetování jsem se ale odhodlávala dlouho, jednak z toho důvodu, že jsem měla strach (nemám zrovna dobrý pocit, když vidím jehlu) a za druhé proto, že jsem si chtěla pořádně promyslet, co si na svou kůži dám a co tam také na věky zůstane. Proto jsem chtěla něco, co bude vyjadřovat to, co mám ráda a co vždy ráda mít budu. Rozhodla jsem se tedy pro tetování, které bude vyjadřovat lásku ke zvířatům a navíc (a především) bude památkou na moje kočky, které už bohužel nežijí. Jedná se o nápis "Paw prints on my heart", tedy "Otisky tlapek na mém srdci" a nechala jsem si jej vytetovat necelých 10 cm pod klíční kost.



A teď už k samotnému tetovacímu studiu. TataTattoo se nachází v centru Olomouce na ulici Ztracená, otevřeno bylo teprve letos, ale už má poměrně dost spokojených zákazníků. (Mimochodem, je propojeno s eko kadeřnictvím Zelená hlava, které provozuje manželka tatéra). Upřímně, nejprve jsem chtěla zvolit spíše studio, které už je trochu zavedenější a ověřenější, ale když jsem viděla, že TataTattoo je vegan friendly (používají barvy značky Intenze), brala jsem to jako znamení a objednala se :-D
Mnou požadovaný motiv byl malý, takže se nedá mluvit o žádném velkém tetování (nicméně je v plánu, tohle byla jen zkouška, abych věděla, jaké to je :-D), nicméně s tetovacím studiem jsem byla moc spokojená. Cítila jsem se tam opravdu dobře, také díky sympatickému panu tatérovi a tetování mě hrozně bavilo :-D Čekala jsem větší bolest nebo nějaké nepříjemné pocity, nicméně musím říct, že mi byl ten proces spíše příjemný, takže nevím, jestli by byl příjemný opravdu každému nebo jsem prostě jen masochistka. Jednalo se spíše jen o takové škrábání a to musím ještě podotknout, že když mě škrábne kočka, bolí to víc. Tak uvidíme, co budu říkat na rozsáhlejší tetování na jiném místě.
Každopádně jsem moc spokojená s provedením i kvalitou a i s celkovým přístupem a vstřícností v tomto studiu.



Takže na závěr už bych chtěla jen dodat, že TataTattoo přeju hodně úspěchů a jen samé spokojené zákazníky!

Žádné komentáře:

Okomentovat